Natječaj za upis učenika u 1. razred Medicinske škole Pula u šk. god. 2021./22.

Datum objave: 10.06.2021

Na temelju članka 22. stavka 7. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (N.N.br.87./2008., 86./2009., 92./2010., 105./2010., ispravak, 90./2011., 16./2012., 86./2012., 94./2013., 152./2014. i 7/2017., 68/18. i  98/19.) i Odluke Ministarstva  znanosti i obrazovanja o upisu učenika u I.razred srednje škole u šk.god.2021./2022., klasa:602-03/21-06/00015, Urbroj:533-05-21-0004 od 20.svibnja 2021.godine,  Medicinska škola Pula raspisuje:

 

 

NATJEČAJ

za upis učenika u I. razred Medicinske škole Pula 

 u šk.god.2021./2022.

 

OBAVIJEST O UPISIMA U I. RAZRED U ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.

Dostava upisnica i ostale dokumentacije koja je uvjet za upis moguća je na sljedeći način:

 

Osobno, dolaskom u školu

Ponedjeljak, 12.7.2021. od 8 do 12 sati

Utorak, 13.7.2021. od 8 do 12 sati

Ili

Elektroničkim putem

email: upisi@medicinskaskolapula.hr

od 12.7.2021. do 14.7.2021. godine do 12:00 sati

 

Novost od ove godine je mogućnost dostave upisnica u srednju školu, kao i ostalih dokumenata važnih za upis osobno ili elektroničkim putem (skenirano ili slikano).

Prilikom dostavljanja upisnice i ostalih dokumenata važnih za upis elektroničkim putem, učenik se može izjasniti o izbornim predmetima te odabiru stranih jezika.

Upisnicu i ostale dokumente važne za upis elektroničkim putem može poslati samo roditelj/skrbnik, a u e-poruci dužan je dostaviti i svoj osobni kontakt (broj telefona, broj mobitela) kako bi ga škola mogla kontaktirati.

Učenici su dužni do kraja rujna u školu dostaviti originalnu dokumentaciju (razrednik će na početku rujna organizirati i dogovoriti točan način i rok za dostavu originala svih dokumenata koji su uvjet za upis). 

 

Napomena:

Dokumentacija koja je potrebna za upis:

  1. Upisnica
  2. Liječnička svjedodžba medicine rada za zanimanje medicinska sestra opće njege / medicinski tehničar opće njege ili Potvrda školskog liječnika za zanimanje fizioterapeutski tehničar/fizioterapeutska tehničarka
  3. Potvrdu o uplati povećanih troškova školovanja u iznosu od 100,00 kn

 

 Podaci za uplatu iznosa od 100,00 kn za povećane troškove školovanja:

IBAN: HR81 239 000 111 000 24391
POZIV NA BROJ: 00 652641
OPIS PLAĆANJA: Povećani troškovi školovanja 21./22.
VAŽNO: UPLATA SE VRŠI NA IME I PREZIME UČENIKA

 

Potpuni tekst natječaja možete pogledati ovdje.